מחירים של שילוח בינלאומי

כמה עולה משלוח לחו"ל? האם אפשר לבצע משלוחים מהירים במחירים זולים יחסית? האם כדאי לשלוח לבד או להיעזר בחברת שילוח?

אנו נמצאים בעידן בו הכול צריך להתבצע כאן ועכשיו, כשאין למרחק בין מדינות משמעות כשזה מגיע להעברת סחורה או חבילה, בטח כשזה מגיע לעסקים. מי שניסה פעם לשלוח חבילה לחו"ל יודע היטב שמדובר על עסק מסובך למדי, בטח אם מדובר במדינה בה לא מכירים במדויק את חוקי השילוח. אז איך עושים זאת כיום? ננסה לתת כמה תשובות.

 

איך יותר זול לשלוח – עם חברת שילוח או לבד?

לא מעט אנשים רוצים לחסוך בעלויות והדבר מובן. אם אפשר לעשות דבר לבד, מדוע לא לנסות זאת? ובכן, כאשר מדובר על מחירים של משלוחים לחו"ל הדעות יכולות להיות חלוקות. מצד אחד משלוח לבד יכול להיות זול יותר, אך האם ניתן יהיה להבטיח מראש שלא יהיו טעויות שיעלו לאחר מכן לא מעט כסף? בדרך כלל לא. יש לקחת בחשבון שאם יש ניסיון בשילוח מסוג זה, בהחלט הדבר יכול להיות זול יותר. אם אין ניסיון, המשלוח לבד עלול להפוך את השילוח ליקר בהרבה מאשר היה עולה אם היה נשלח לבד.

 

כמה זה עולה?

כאשר עושים השוואה של מחירי שילוח מומלץ לעשות זאת על אותו יעד ועל אותה החבילה. ישנם יעדים מרוחקים יותר עם תנאי מכס מסוימים אליהם יהיה יקר יותר לבצע את השילוח, לעומת יעדים קרובים יותר עם אפשרות שילוח זולה יותר. כמובן שגודל החבילה גם כן ישפיע משמעותית על מחיר השילוח. אם לדבר במונחים גסים, שילוח אקספרס של חבילה עד חצי קילוגרם תעלה בין 50 ל-200 שקלים בממוצע, תלוי כמובן לאיזה יעד בעולם היא נשלחת.

 

מה כולל המשלוח?

בדרך כלל השילוח כולל איסוף או בחירה בנקודת איסוף לחבילה, תשלום נוח בכרטיס אשראי ואחריות על הציוד הנשלח. כמו כן, ניתן לעקוב אחר השילוח לאורך כל הדרך באופן דיגיטלי ולהגדיר בקשה לקבלת מסר כאשר השילוח מתבצע סופית ומגיע ליעדו. לסיכום, ההמלצה במצב בו אין ניסיון בשילוח היא להיעזר בחברות המתמחות בכך כדי לחסוך בסופו של דבר כסף וליהנות מהנוחות.