הובלה לסטודנטים – הובלה במחיר אטרקטיבי במיוחד!

מדי שנה, מתחילים בכל שנה את לימודיהם האקדמיים עשרות אלפי סטודנטים בארץ. עבור לא מעט צעירים, תחילת הלימודים מלווה גם בצעד אחר שהם פשוט חייבים לבצע, והוא מעבר דירה. וכאן, ברור מדוע הובלות לסטונדטים נכנסות לתמונה, ומהוות חלק מהותי בסל השירותים של מרבית חברות ההובלה. אנחנו נתייחס כאן למאפיינים העיקריים של הובלות מסוג זה ונעניק לכם דגשים מהותיים לצורך ביצוען על הצד הטוב ביותר.

אז למה סטודנטים עוברים דירה?

אם תשאלו לא מעט סטודנטים, תהיה בוודאי תמימות דעים על כך שהסיבה המרכזית בגינה תחילת הלימודים מלווה גם במעבר דירה היא, פשוטו כמשמעו, להיות קרובים לקמפוס הלימודים, כאשר לרוב הבחירה היא בהשכרה.

באמצעות צעד זה, יכולים הסטודנטים לחסוך לא מעט זמנים, וגם כספים, בנסיעות אל מוסד הלימודים מדי יום. ידוע הרי שזמן עבור הסטודנט הישראלי הממוצע הוא מצרך מבוקש בכל קנה מידה.

סיבה נוספת שעשויה להביא למעבר דירה תלויה כבר בתחושה האישית של אותו סטודנט, שיודע כי הוא לקראת אחד השינויים המשמעותיים ביותר בחייו. תחילת הלימודים האקדמיים מהווים בעיני רבים מהם סממן לתחילת החיים העצמאיים באמת – מעבר דירה ממשיכה את המגמה הזו, לכן.

הובלות, סטודנטים ומה שביניהם

צוין כי ברוב המקרים הסטודנטים בוחרים להשכיר דירה, ולו מכיוון שאין להם ברירה כלכלית אחרת. זאת ועוד, שכר הלימודים הגבוה מקשה עוד יותר על המצב, ומביא לכך שהם נדרשים להתפשר בלא מעט בחירות – כולל בבית בו הם יתגוררו הלכה למעשה. התוצאה היא דירה קטנה, לרוב בעלת חדר אחד או שניים, מה שמשפיע במידה לא מבוטלת על ההובלות המיועדות לסטודנטים.

הגם שלכל הובלה מאפיינים ייחודיים משלה, ניתן לטעון בפה מלא כי הובלות סטודנטים נוטות להיות קטנות באופן יחסי, בייחוד אם מעמידים מנגד הובלות בתים של משפחות שלמות, למשל. בהמשך לכך, היות והסטודנטים עוברים פעמים רבות לדירות המרוהטות באופן חלקי או מלא, הם נוטים שלא לעבור לרוב עם רשימה ארוכה של רהיטים או חפצים, אלא רק עם הבסיסיים ביותר, או אלה שחסרים להם בדירה הנבחרת.

בנוסף לכך, בהובלות סטודנטים ייככלו פעמים רבות מוצרי חשמל בסיסיים ביותר, דוגמת המחשב הנייד הבלתי נמנע, מיקרוגל, טלוויזיה וכיוצא בזה, אך לא בטוח שמעבר לכך.

ומה באשר למחיר?

לא צריך להיות מומחה בתחום ההובלות כדי לדעת שמחיר ההובלה נקבע על פי שורה ארוכה של משתנים. חלק מהם, דוגמת המרחק שבין הערים או התנאים בכל אחת מהדירות, נחשבים לכלליים ולא כוללים התייחסות שונה עבור הסטודנטים.

עם זאת, מבחינת נפח ההובלה והיקפה אפשר לטעון בפה מלא כי העובדה שהם מצומצמים, באופן יחסי, עשויה להביא לתעריפים נוחים במיוחד, כפי שמאפיין את ההובלות הקטנות כמכלול.

אלא שמצבם של הסטודנטים יכול בהחלט להיות טוב יותר אפילו מכך. ישנן חברות אשר מציעות תעריפים מיוחדים (ומוזלים) עבור הסטודנטים, לרוב מתוך רצון להקל על ההתנהלות הכלכלית שלהם, שגם כך נחשבת למורכבת בכל קנה מידה.

במקרה הזה, מספיק שהסטודנטים יזדהו ככאלה, או לחילופין יציגו את תעודת הסטודנט, על מנת לקבל הנחה של כמה עשרות אחוזים במחיר ההובלה – סכום אשר מתורגם לעשרות או מאות שקלים בפועל, כך שאין לזלזל בו כלל וכלל.

כל אלה מאפשרים לנו להסיק שהובלות לסטודנטים, כשהן נעשות באמצעות חברות מהשורה הראשונה, עשויות להתבצע בצורה מהירה, יעילה, וכן – גם זולה. הדבר משפר מאד את נקודת הפתיחה של הסטודנט לקראת שנת הלימודים.